آژانس تبلیغاتی صبا مدیا

قیمت ساخت تیزر تبلیغاتی در اصفهان | ساخت کلیپ در اصفهان | تیزر صنعتی در اصفهان | کلیپ صنعتی | فیلم صنعتی | فیلمبرداری و تصویربرداری در اصفهان | تیز کلیپ تبلیغاتی اصفهان

گروه هنری صبا مدیا افتخار ساخت انواع فیلم و کلیپ صنعتی و تبلیغاتی. فیلم برداری و تصویربرداری از کارخانه شرکت محصولات محصول. کیفیت بالای تصویر انواع کلیپ ها برای شرکت در مناقصه ها نمونه کار گزارش کار. ساخت کلیپ در اصفهان قیمت تیزر تبلیغاتی در اصفهان

فیلمبرداری و ساخت تیزر تبلیغاتی

ساخت انواع تیزر های تبلیغاتی، فیلم و تیزر های صنعتی، تیزر تلوزیونی، کلیپ، انیمیشن و موشن گرافیک ها را با ما بسپارید!

انواع تیزر ها و کلیپ های تبلیغاتی و صنعتی

ما این افتخار را داریم که با تیم متخصص خودمان در زمینه های مختلف ساخت ویدئو ها و فیلم ها همراه شما باشیم و بتوانیم به شما کمک کنیم.

ساخت انواع کلیپ و تیزر تبلیغاتی

شما میتوانید برند، محصولات و خدمات خودتون رو با یک تیزر تبلیغاتی به دنیا معرفی کنید. ما تیزر ها را متناسب با رسانه پخش که میتواند شبکه های اجتماعی، تلوزیون و یا دیگر پلتفرم ها باشد برای شما طراحی و اجرا کنیم.

ساخت انواع فیلم و تیزر صنعتی

شرکت های صنعتی بزرگ میتوانند برای معرفی کارخانه، محصولات و یا پروژه های خود از تیزر ها و فیلم و تیزر صنعتی بهره بگیرند. همینطور فیلم های صنعتی میتوانند شما را در برنده شدن در مناقصه ها یک پله جلو تر ببرند.

ساخت انواع موشن گرافیک و انیمیشن

امروزه موشن گرافیک ها و تصاویر رایانه ای بازدهی بسیار بالایی در حوزه تبلیغات و معرفی خدمات و محصولات دارند. البته این کار ها نیاز به ظرافت و دقت ویژه در ساخت، صدا گذاری و اجرا دارند که مد نظر ماست!

ساخت انواع تیزر تلویزیونی

تیزر های تلوزیونی ضمن باز دهی بسیار بالا نیازمند هزینه های بالایی هم می باشند. پس کار سخت شد! ما تمام تلاشمان را میکنیم که در کوتاه ترین زمان ممکن محتوای کار را به مخاطب نشون بدیم.

ساخت انواع فیلم های معرفی سازمان و شرکت ها

سازمان ها، ارگان های دولتی و شرکت های خصوصی میتوانند برای معرفی خودشان به ما اعتماد کنند. معرفی خودتان با بهترین کلیپ ها همراه با گویندگی، تصویربرداری هوایی و… را به ما بسپارید.

ساخت انواع تیزر نمایشگاهی و همایش ها

اگر نمایشگاه دارید اصلا نگران نباشید از تبلیغ تا فیلم روی تلوزیون های داخل نمایشگاه تا گزارش تصویری نمایشگاهتون همراهتونیم. همینطور همایش هارو هم از تبلیغ تا تصویربرداری مراسم رو باهاتون هستیم.

کدام سبک تیزر و کلیپ ها مناسب کسب و کار شماست ؟​

بعد از کسب اطلاعات راجع به انواع مختلف کلیپ ها و تیزر های تبلیغاتی متوجه می شوید که تیزر های تبلیغاتی و صنعتی فقط به آنچه در ذهن شما هستند محدود نمیشوند و دنیای گسترده تری دارند. برای این که شما بتوانید یک تیزر یا کلیپ تبلیغاتی یا صنعتی با بهترین بازدهی برای کسب و کار خودتان بسازید لازم است حتما با مشاوران ما صحبت کنید تا شما را راهنمایی کنند.

بطور مثال برای معرفی خدماتتان شما میتوانید از موشن گرافیک بهره بگیرید ، از یک تیزر تبلیغاتی رئال هم بهره بگیرید، اما بهترین انتخاب کدام است؟ انتخاب بهینه هم در اثرگذاری در ذهن مخاطب میتواند تاثیرگذار باشد و هم در صرف هزینه خیلی بصرفه است. پس همین حالا با مشاوران ما تماس بگیرید و از آنها راهنمایی بخواهید.

تیزر تبلیغاتی تلویزیونی

تیزر تبلیغاتی تلویزیونی با تأثیر بالای خود، یکی از قدرتمندترین ابزارهای بازاریابی است. این تیزرها که به صورت کوتاه و جذاب در طول تبلیغات تلویزیونی پخش می‌شوند، توانایی جلب توجه مخاطبان و ایجاد ارتباط هیجانی را دارند. آن‌ها قادرند بر افزایش شناخت برند، ترویج محصولات و خدمات و حتی افزایش فروش تأثیر بگذارند. با استفاده از عناصر مانند داستان‌های جذاب، تصاویر زیبا و پیام‌های قدرتمند، تیزرهای تبلیغاتی تلویزیونی می‌توانند به کسب و کارها کمک کنند تا در ذهن مخاطبان خود جایگاه ویژه‌تری را پیدا کنند و بازاریابی مؤثرتری داشته باشند.

شما میتوانید چند نمونه از کار های تیزر تبلیغاتی تلویزیونی ما رو اینجا ببینید؛ درصورت نیاز به نمونه های بیشتر با ما تماس بگیرید.

برای مشاوره و یا ثبت سفارش ساخت تیزر های تبلیغاتی تلویزیونی میتوانید با ما تماس بگیرید.

فیلم و تیزر صنعتی

تیزرهای صنعتی با تأثیر قوی و جذابیت بالا، یکی از ابزارهای مؤثر در تبلیغات و بازاریابی کسب و کارها هستند. این تیزرها پیام محصول یا خدمت را به شیوه‌ی واقع گرایانه منتقل کنند. آن‌ها می‌توانند به تقویت شناخت برند، جذب مشتریان جدید و افزایش فروش کمک کنند. بخاطر نمایش فضای کار و تعداد کارکنان به مخاطبان خود احساس اعتماد و اطمینان میدهید و مخاطبان به دنبال تجربه و استفاده از محصول یا خدمت شما می آیند. تیزرهای صنعتی باعث جذب توجه مخاطبان و تقویت قدرت برند در بازار می‌شوند.

در این قسمت چند نمونه از تیزر های صنعتی که توسط صبا مدیا اجرا شده را به نمایش گذاشته ایم. شما میتوانید برای کسب اطلاعات و مشاهده نمونه های بیشتر به صفحه ساخت فیلم و تیزر صنعتی مراجعه فرمایید.

همچنین برای مشاوره و یا ثبت سفراش برای ساخت تیزر های تبلیغاتی با مشاوران ما تماس بگیرید.

تیزر تبلیغاتی معرفی محصول و خدمات

در بسیاری از مواقع شما نیاز دارید محصولات و خدمات جدید خود را در قالب یک تیزر تبلیغاتی به مشتریان خود معرفی و ارائه دهید. در این مواقع تیزر های تبلیغاتی معرفی محصولات به کمک شما می آیند. این نوع تیزر ها معمولا مستقیما به سراغ نمایش محصول و معرفی آن با دقت و جزئیات کامل میکنند و به زبان کاملا صریح و روان آن را توضیح میدهند. تفاوت این نوع ویدئو ها با تیزر های تبلیغاتی تلویزیونی در نوع سناریو و ساخت آن می باشد.

شما میتوانید چند نمونه از کار های تیزر تبلیغاتی معرفی محصول ما رو اینجا ببینید؛ درصورت نیاز به نمونه های بیشتر با ما تماس بگیرید.

برای مشاوره و یا ثبت سفارش ساخت تیزر های تبلیغاتی معرفی محصول میتوانید با ما تماس بگیرید.

ما توی چند مرحله یک ویدئو میسازیم ؟

مرحله اول
بررسی نیاز !
ما در مرحله اول کامل باید متوجه بشیم که نیاز شما چیه و چه نوع تیزر تبلیغاتی مورد نیاز شماست و بعد از تحقیق و بررسی و همینطور بررسی رقبای شما میتونیم به نتیجه برسیم.
مرحله اول
مرحله دوم
پلن های پیشنهادی
تو این مرحله ما کامل محصول شما رو بررسی میکنیم تا بتونیم سبک مورد نیاز تیزر تبلغیاتی شما رو انتخاب کنیم و بعد از اون به شما چند تا طرح پیشنهادی همراه با میزان هزینه و بازدهی به شما پیشنهاد میدیم!
مرحله دوم
مرحله سوم
اجرای کار
بعد از این که باهم به توافق رسیدیم تیم پویا و خلاق صبا مدیا شروع به ساخت تیزرتون میکنه و اون رو طی چند مرحله آماده میکنه و نمونه اولیه رو تحویل میدیم که تا چند بار میتونیم روش اصلاحیه بزنیم تا کار نهایی آماده بشه.
مرحله سوم
مرحله آخر
انتشار
و در آخر اگه مایل باشید میتونیم توی انتشار ویدئو تون بهتون کمک کنیم و اون رو توی پلتفرم های مختلف منتشر کنیم و نشون مخاطبانتون بدیم و بازدهی حداکثری رو از ویدئو تون بگیرید!
مرحله آخر

ویژگی های یک تیزر تبلیغاتی موفق

تیزرر های تبلیغاتی و صنعتی بخودی خود نمیتوانند جذب مشتری و بازدهی مناسبی داشته باشند و باید یک سری ویژگی های خاصی داشته باشند که بتوانند بازدهی مناسبی داشته باشند. ما در این قسمت قصد داریم چند مورد از ویژگی های یک تیزر تبلیغاتی و یا صنعتی حرفه ای را به اطلاعتان برسانیم.

ایده و خلاقیت

مهمترین ویژگی یک تیزر تبلیغاتی یا صنعتی موفق و پر بازده، ایده و سناریو تیزر هست که اگر این مرحه رو به خوبی پشت سرنگذارید خرج میلیاردی برای انتشار یک تیزر نمیتونه بازدهی مناسبی برای شما داشته باشه.

جذابیت های بصری

اگر کار شما بتونه جذابیت هایی منحصربفرد داشته باشه که توجه بیننده رو به خودش جلب کنه و یا باعث بشه که تیزر شما رو تا انتها مشاهده کنه این یعنی تیزر شما یکی از مراحل موفقیت رو پشت سر گذاشته!

سرعت انتقال پیام

با وجود آمدن شبکه های اجتماعی فید بیس مانند اینستاگرام حوصله مخاطبان ما پایین آمده و باید در کوتاه ترین زمان ممکن محتوای و پیام را متنقل کنیم وگرنه ممکن است که تیزر اسکرول شود و نتیجه دلخواه حاصل نشود.

احساس رفع نیاز

حس همزاد پنداری یکی از احساس هایی است که اگر مخاطب بتواند با آن ارتباط برقرار کند قطعا مشتری شما می شود. چون اگر احساس کند که محصول و یا خدمات شما میتواند نیازی از او رفع کند بلاشک مشتری شما شده است.

چراباید صبا مدیا را برای انجام پروژه های تبلیغاتی خودتان انتخاب کنید ؟

تیم ایده پردازی

یک تیم ایده پردازی حرفه ای و خلاق

عوامل تولید متخصص

تیم متخصص کارگردانی و تصویر

تجهیزات حرفه ای

تجهیزات سینمایی بروز و حرفه ای

انتشار و پخش

طرف قرارداد با رسانه های پر طرفدار

صبا مدیا قصد دارد تا بهترین بازدهی را برای شما به ارمغان بیاورد. به همین منظور سعی دارد با در نظر گرفتن همه ویژگی های یک تیزر صنعتی و یا تبلیغاتی موفق بتواند بهترین نتایج را خلق کند. برای به انجام رساندن این رسالت نیاز به یک تیم متخصص در هر حوزه می باشد. ایده و خلاقیت در اتاق فکر ما از حضور بیزنس کوچ های با تجربه و روانشناسان تبلیغات این مرحله پشت سر گذاشته می شود.  جلوه های بصری توسط کارگردان ها، تصویربرداران و طراحان صحنه حرفه ای گروه صبا مدیا انجام خواهد شد. و با بهترین تجهیزات فیلمبرداری SONY , Blackmagic , Canon , Red تا بهترین نتایج با حرفه ای ترین تیزر ها خلق شوند.

تعرفه و هزینه ساخت تیزر تبلیغاتی

ساخت تیزر تبلیغاتی، فیلم صنعتی، ساخت کلیپ در اصفهان ، فیلم برداری و تصویربرداری

برای اطلاع از قیمت تیزر تبلیغاتی و هزینه های آن باید با ما تماس بگیرید تا بعد از بررسی دقیق ابعاد پروژه شما بودجه دقیق مورد نیاز اون پروژه رو بگیم!

جدول روبرو حداقل قیمت ساخت یک تیزر رو به اطلاع شما میرسونه که میتوانید برای برنامه ریزی روی بودجه خود روی آن حساب کنید. ولی برای محاسبه دقیق همین حالا با ما تماس بگیرید!

پلن پایه

تیزر تبلیغاتی یا صنعتی
3 میلیون تومان
  • 1 روز تصویر برداری
  • استفاده از دوربین DSLR
  • استفاده از سه پایه فیلم برداری
  • تدوین استاندارد
  • نریتور و گوینده
  • نورپردازی
  • استفاده از بازیگر
  • صحنه سازی
تیزر رئال

پلن استاندارد

تیزر تبلیغاتی یا صنعتی حرفه ای
7 میلیون تومان
  • تصویر برداری هوایی
  • تصویربرداری با گیمبال
  • تدوین حرفه ای
  • اصلاح رنگ استاندارد
  • نریتور و گوینده
  • نورپردازی حرفه ای
  • استفاده از بازیگر
  • صحنه سازی
تیزر رئال

پلن حرفه ای

تیزر تبلیغاتی یا صنعتی حرفه ای
15 میلیون تومان
  • تصویر برداری هوایی
  • تصویربرداری با تجهیزات سینمایی
  • تدوین حرفه ای
  • اصلاح رنگ حرفه ای
  • نریتور و گوینده صدا آشنا
  • موشن دیزاین و ویدئو گرافیک
  • استفاده از بازیگر و هنرور
  • طراحی صحنه و صحنه سازی
تیزر رئال

حتما توجه داشته باشید!

امکانات مورد نیاز برای هر تیزر یا کلیپ تبلیغاتی و صنعتی متفاوت می باشند و جدول قیمت بالا نمیتواند برای تمام پروژه ها صادق باشد. بطور مثال یک تیزر تبلیغاتی نیاز به نریتور و گوینده ندارد ولی نیاز به موشن دیزاین و ویدئو گرافیک دارد که میتوان این امکانات را در پلن های مختلف باهم جابجا کرد.

برای این که متوجه شوید که تیزر تبلیغاتی شما نیاز به چه امکاناتی دارد لطفا و حتما با ما تماس بگیرید.

سوالی دارید ؟

ما برای ساخت تیزرهای تبلیغاتی چندین پلن متفاوت قیمت در نظر گرفته‌ایم. پلن هایی با بالاترین سطح کیفیت که از قیمت 10 میلیون تومان شروع میشوند و مناسب سازمان ها و ارگان های بسیار بزرگ با اهداف و چشم انداز های بلند مدت مورد استفاده قرار میگیرند و پلن هایی با کیفیت پایین با شروع قیمت1.5 میلیون تومان برای کسب و کار هایی که نیاز به تیزر های سطح بالا ندارند.

به شما پیشنهاد میکنیم برای بررسی دقیق هزینه تیزر تبلیغاتی خودتان با ما تماس بگیرید.

ما بعد از اتفاق نظر روی پلن و قبل از اجرای کار 50 درصد مبلغ قرارداد رو از شما دریافت میکنیم و 50 درصد مابقی رو بعد از تحویل کار و رضایت شما ازتون میگیریم، چی بهتر از این ؟

زمان ساخت هر تیزر متغیر می باشد و زمان ثابتی ندارد. برای اطلاع از زمان دقیق ساخت تیزرتون میتونید با ما تماس بگیرید!

ولی بطور کلی تیزر های تبلیغاتی بین ۱۵ روز تا چند ماه و تیزر های صنعتی بین ۱ هفته تا ۱ ماه نیاز به زمان دارند.

از نظر فنی و تکنیک های ساخت تمامی تیزر ها و محصولات تولیدی ما از استاندارد های سازمان صدا و سیما فراتر هستند. ولی بهتر است قبل از ساخت بستر پخش تیزر رو انتخاب کنید تا بتونید بازدهی بهتری بگیرید، برای این مورد میتونید از کارشناسان ما کمک بگیرید.

یکی از مهمترین عامل در موفقیت یک تیزر تبلیغاتی سناریو و خلاقیت بکار رفته در تیزر تبلیغاتی می باشد که توسط تیم سناریو نویسی صبا با حضور بیزنس کوچ ها و روانشناسان تبلیغاتی این کار انجام میگیرد و سناریو خدمت شما ارائه می شود.

از زبان گویندگان مارا بشنوید!

اگر نمیدانید که چه نوع تیزری مناسب شما و فعالیت کسب و کار شماست میتوانید باما تماس بگیرید و ازکارشناسان ما مشاوره و راهنمایی بگیرید.

اگر سوالی دارید که داخل این فرم نبود می توانید همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید و از آنها مشاوره رایگان دریافت کنید!

مشتریان ما

چه کسانی به ما اعتماد کرده اند ؟

بیشتر بخوانید

گروه تبلیغات
ابوالفضل

تیزر تبلیغاتی لوازم خانگی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

باتوجه به این که امروزه تعدد برند های تولید کننده و وارد کننده لوازم خانگی بسیار زیاد شده است، تیزرهای تبلیغاتی لوازم خانگی به عنوان ابزاری مهم در بازاریابی این صنعت، نقش بسیار مهمی در جذب مشتریان و افزایش فروش دارند. این تیزرها، با استفاده از ویژگی‌های جذابیت، اطلاعات کامل و ارزش افزوده، توانسته‌اند به

ادامه مطلب »
گروه تبلیغات
ابوالفضل

آیا تیزر های صنعتی به رشد کسب و کار کمک میکنند؟

در دنیای امروز، تبلیغات و بازاریابی اهمیت بسیاری در رشد کسب و کارها و شرکت‌ها دارند. یکی از ابزارهای موثر در تبلیغات، تیزر صنعتی است که به وسیله تصاویر و فیلم‌های کوتاه، جذابیت و اطلاعات مربوط به یک کارخانه را به مخاطبان منتقل می‌کند. اما آیا ساخت تیزر صنعتی واقعاً می‌تواند در رشد کسب و

ادامه مطلب »
گروه تبلیغات
ابوالفضل

روش‌های موفق برای فعالیت در شبکه‌های اجتماعی

تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی به عنوان یکی از روش‌های مهم تبلیغاتی در دنیای امروز، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در ادامه به بررسی استراتژی‌های موفق برای تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، فیسبوک، توییتر و لینکدین می‌پردازیم. البته قبل از این که به بررسی این موضوع به پردازیم باید بهتون بگیم که ما فرض

ادامه مطلب »