آژانس تبلیغاتی صبا مدیا

عکاسی صنعتی در اصفهان | عکاسی صنعتی و تبلیغاتی در اصفهان | عکاسی تبلیغاتی در اصفهان

صبا مدیا دارای مجهز ترین استودیو عکاسی صنعتی و تبلیغاتی در اصفهان می باشد. عکس های صنعتی با عکس های عادی از محصولات مینیمال و کوچک دارای تفاوت می باشد که حتی عکاسی صنعتی در اصفهان و همینطور عکاسی تبلیغاتی در اصفهان نیز دو حرفه جدا می باشد که نیازمند تخصص خاص و حرفه ای می باشد که بتوان بهترین تصاویر را گرفت.

عکاسی صنعتی و تبلیغاتی در اصفهان

استودیو عکاسی صبا مدیا حرفه ای ترین استودیو عکاسی هنری، تبلیغاتی و صنعتی در اصفهان می باشد که افتخار همکاری با برند های بزرگ را داشته است.

معرفـی عکاسی صنعتی و تبلیغاتی

امروزه فروش دیجیتال در جهان دارای اهمیت می باشد، داشتن تصویر خوب از محصولات، کارخانه، خدمات و… به یکی از نیاز های اساسی کارخانه های صنعتی، تولیدی ها، فروشگاه ها و … تبدیل شده است. صبا مدیا در جهت رفع این نیاز اقدام به راه اندازی استودیو عکاسی صنعتی و تبلیغاتی در اصفهان با بهترین امکانات نموده است که میتواند راهی برای رفع این نیاز باشد.

هم اکنون با توجه به این که رقبا در جهت پیشرفت و در دست گرفتن بازار هدف تلاش مستمر میکنند تصاویر معمولی از محصولات و تجهیزات باعث پسرفت و عقب ماندن از دیگر رقبا می باشد. تصاویر صنعتی که در ادامه به تفضیل در باره آنها توضیح خواهیم داد نیاز مند تخصص و حرفه عکاسی صنعتی و یا تبلیغاتی می باشد.

عکاسی صنعتی و تبلیغاتی محصولات بخش مهمی از عکاسی تجاری است. عکسهای صنعتی و تبلیغاتی جزئی از مجموعه فرآیند موفقیت کسب و کارها می باشد. این تصاویر تاثیر بسزایی در برندسازی محصولات و عواملی همچون حفظ ثبات نام تجاری، گسترش بازار، افزایش مشتریان، ایجاد بازار های جدید و حفظ مشتریان فعلی دارد.

عکاسی محصولات

عکاسی کارخانه

عکاسی ۳۶۰ درجه

عکاسی هوایی

عکاسی معماری

عکاسی صنعتی | Industrial Photogaphy

عکاسی صنعتی سابقه ای چندین ساله دارد ولی با توجه به ورود بازاریابی دیجیتال به کسب و کار ها این تصاویر از اهمیت ویژه ای برخوردار شده است. یکی از اهداف اصلی عکاسی صنعتی معرفی مزیت های محصولات و خدمات یک مجموعه، کارخانه و یا شرکت انجام می شود.

عکاسی صنعتی به عکاسی از محصولات کوچک و مینیمال محدود نمی شود و عکس برداری از دستگاه هایی با ابعاد صنعتی و بسیار بزرگ نیز یکی از زیر شاخته های عکس های صنعتی می باشد که صبا مدیا با استفاده از تجهیزات بروز و کار آمد امکان انجام این پروژه ها را دارد.

عکاسی صنعتی محصول ها نمایش تصویر واقعی و رئال از ماهیت وجود و ویژگی های کالا می باشد. عکس صنعتی پل ارتباطی تولید کنندگان محصولات و خریداران هستند. این عکس ها با استفاده از پس زمینه های ساده معمولا سفید و نورپردازی حرفه ای بدون سایه عکاسی میشوند، تت بیننده تنها بروی محصول متمرکز شود. برای مطالعه بیشتر لطفا به مقاله « عکاسی صنعتی چیست؟ » مراجعه کنید.

عکاسی تبلیغاتی | Advertising Photogaphy

شاید از خودتون بپرسید که تفاوت عکس صنعتی و تبلیغاتی چیه ؟ عکس صنعتی هدف معرفی محصول و ویژگی های اون رو داره ولی تصاویر تبلیغاتی علاوه بر این که رسالت نشون دادن ویژگی های محصول رو داره فرایند بازاریابی رو هم در خودش جا داده که تکنیک های بازاریابی اینجا به کمکمون میاد و مشتری رو ترغیب به خرید میکنه.

بعنوان مثال شما با دیدن یک عکس ساده از یک قوطی آب میوه اتفاقی برای شما نمیوفه ولی وقتی شمایک لیوان آب میوه که داخل اون تکه های یخ هستند و قوطی آب میوه هم کنارش گذاشته شده میتونه شما رو تشنه کنه! این تفاوت عکس صنعتی و تبلیغاتیه.

عکس های تبلیغاتی حرفه ای موجب تثبیت جایگاه برند و گسترش و رشد بازار هدف میشوند. عکاسی تبلیغاتی با طراحی و چیدمان صحنه های اغراق آمیز میتواند معرفی ویژه ای از یک محصول ارائه بدهند. عکس های تبلیغاتی با بهره بردن از ایده های مفهومی و خلاقیت به شکلی هدفمند برای فروش تولید می شوند. عکاسی تبلیغاتی دارای خلاقیت هستند که حامل پیامی ویژه برای مخاطب است که با بهره گیری از جذابیت های دیداری میل به خرید را در مخاطب ایجاد می کند و مخاطب به مشتری تبدیل می شود. 

برای مطالعه بیشتر راجع به عکاسی تبلیغاتی میتوانید به مقاله « عکس تبلیغاتی چیست؟ » مراجعه کنید.

کاربرد های عکس های تبلیغاتی و صنعتی

کاربرد عکس های صنعتی و تبلیغاتی موارد زیادی می باشد که هر مجموعه با توجه به نیاز خود برای آن کاربرد تعریف میکند. اما اینجا چند کاربرد عمومی عکس های تبلیغاتی و صنعتی رو برای کمک به تصمیم گیری بهتر شما آورده ایم.

درج در کاتالوگ و بورشور

سایت و سوشال مدیاها

فروشگاه های آنلاین

پوستر و بیلبورد ها

آگهی های تبلیغاتی

سوالی دارید ؟

زمان عکاسی صنعتی از محصولات از تاریخ پذیرش محصول تا ادیت و تحویل عکس مدت ۲ روز کاری می باشد.

عکاسی تبلیغاتی با توجه به این که نیاز به طراحی صحنه مناسب و ارائه پلان مناسب برای این کار می باشد تاریخ دقیقی نمیتوان گفت ولی بطور میانگین از زمان پذیرش تا تحویل حدود ۵ روز کاری می باشد.

ما بعد از اتفاق نظر روی پلن و قبل از اجرای کار 50 درصد مبلغ قرارداد رو از شما دریافت میکنیم و 50 درصد مابقی رو بعد از تحویل کار و رضایت شما ازتون میگیریم، چی بهتر از این ؟

اگر سوالی دارید که داخل این فرم نبود می توانید همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید و از آنها مشاوره رایگان دریافت کنید!

ساخت تیزر تبلیغاتی، فیلم صنعتی، ساخت کلیپ در اصفهان ، فیلم برداری و تصویربرداری

تعرفه و هزینه عکاسی تبلیغاتی و صنعتی

برای اطلاع از قیمت عکاسی صنعتی و تبلیغاتی و هزینه های آن باید با ما تماس بگیرید تا بعد از بررسی دقیق ابعاد پروژه شما بودجه دقیق مورد نیاز اون پروژه رو بگیم!

جدول روبرو قیمت حدودی عکاسی رو به اطلاع شما میرسونه

همین حالا با ما تماس بگیرید!

عکاسی صنعتی

محصولات کوچک تر از ابعاد ۵۰*۵۰*۵۰
۸۰ هزار تومان
  • عکس صنعتی بکگراند سفید
  • ارائه تصویر با ابعاد دلخواه
  • ادیت استاندارد
هر فریم

عکاسی تبلیغاتی

محصولات وخدمات کوچک تر از ۵۰*۵۰*۵۰
۱۸۰ هزار تومان
  • ارائه عکس با محتوای هدفمند
  • ارائه ویژگی های محصول
  • ادیت استاندارد
هر فریم

مشتریان ما

چه کسانی به ما اعتماد کرده اند؟

مقالات سایت

گروه تبلیغات
ابوالفضل

تیزر تبلیغاتی لوازم خانگی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

باتوجه به این که امروزه تعدد برند های تولید کننده و وارد کننده لوازم خانگی بسیار زیاد شده است، تیزرهای تبلیغاتی لوازم خانگی به عنوان ابزاری مهم در بازاریابی این صنعت، نقش بسیار مهمی در جذب مشتریان و افزایش فروش

ادامه مطلب »
گروه تبلیغات
ابوالفضل

آیا تیزر های صنعتی به رشد کسب و کار کمک میکنند؟

در دنیای امروز، تبلیغات و بازاریابی اهمیت بسیاری در رشد کسب و کارها و شرکت‌ها دارند. یکی از ابزارهای موثر در تبلیغات، تیزر صنعتی است که به وسیله تصاویر و فیلم‌های کوتاه، جذابیت و اطلاعات مربوط به یک کارخانه را

ادامه مطلب »
گروه تبلیغات
ابوالفضل

روش‌های موفق برای فعالیت در شبکه‌های اجتماعی

تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی به عنوان یکی از روش‌های مهم تبلیغاتی در دنیای امروز، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در ادامه به بررسی استراتژی‌های موفق برای تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، فیسبوک، توییتر و لینکدین می‌پردازیم. البته قبل

ادامه مطلب »