آژانس تبلیغاتی صبا مدیا

فیلم برداری تایم لپس در اصفهان | ساخت تایم لپس در اصفهان | تایم لپس صنعتی در اصفهان | فیلمبرداری تایم لپس | فیلم طولانی | فیلم حرکت سریع در اصفهان | تایم لپس کوتاه و بلند اصفهان

آژانس تبلیغاتی صبا مدیا بهترین و تخصصی ترین گروه فیلمبرداری تایم لپس در اصفهان می باشد. تایم لپس صنعتی چیست؟ یک فیلم طولانی چند روزه و یا چند ماهه می باشد که به صورت حرکت سریع و نه حرکت آهسته است.

فیلم تند شده از کار چند ماه را تایم لپس می گویند.

ساخت تایم لپس صنعتی در اصفهان

فیلم تایم لپس چیست ؟

اگر این سوال برای شما پیش آمده باشد که ویدئو تایم لپس یا زمان گریز چیست؟ در زبان فارسی به این نوع فیلمبرداری، تصویربرداری گاه گذر می گویند، روش کار این نوع ویدئو ها به این صورت است که به فواصل زمانی یکسان فیلم برداری و عکاسی در طول چند روز و یا چند ماه انجام می شود. در پایان با سریع کردن حرکت این تصاویر و فیلم ها یک کلیپ کوتاه چند دقیقه ای بوجود می آید.

فیلم برداری این نوع ویدئو ها خاص بوده و با فیلم برداری معمولی تفاوت بسیاری دارد. بطور مثال دوربین های تایم لپس دوربین های خاص و مناسب فیلمبرداری طولانی بوده و نیاز به حضور دائم اپراتور ندارد. بسیاری از افراد اشتباها به فکر دوربین های اکشن و تایم لپس دوربین گوپرو میروند که این دوربین ها بر خلاف تصور  قادر به ضبط بی وقفه تصاویر برای تایم لپس نمی باشد.

شما میتوانید برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید!

ساخت تایم لپس ساختمان

یکی از موارد استفاده ویدئو های تایم لپس، نمای زمان گریز ساختمان ها می باشد. به این صورت که یک قطعه زمین در عرض چند ثانیه تبدیل به یک ساختمان، برج و یا یک بنای با شکوه می شود. اکثر شرکت های ساختمان سازی برای به نمایش گذاشتن قدرت و حرفه خود از این نوع فیلم برداری استفاده میکنند.

برای پروژه های ساختمانی دوربین روی یک ساختمان بلند دیگر و یا روی یک پایه فلزی نصب می شود و تا پایان پروژه شروع به فیلم برداری میکند.

در برخی موارد نیاز است که گاها اصلاح کادر انجام شود که بطور ماهانه این کار توسط تیم صبا مدیا انجام خواهد شد تا به بهترین خروجی برسیم.

تایم-لپس-ساختمان-در-اصفهان

شما میتوانید برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید!

نمونه فیلم تایم لپس ساختمان

دوربین فیلم برداری تایم لپس در اصفهان

ساخت تایم لپس صنعتی

ویدئو های تایم لپس صنعتی یکی از پر طرفدار ترین ویدئو های تایم لپس هستند که جنبه تبلیغاتی و معرفی فعالیت را دارند. منظور از ساخت این کلیپ ها نمایش نحوه ساخت یک دستگاه و یا انجام خدمات و یا نصب در چند ثانیه و یا چند دقیقه می باشد.

نحوه انجام این پروژه ها به ای صورت است که هنگام اجرای یک پروژه دوربین مخصوص این کار در محل مورد نظر نصب شده و شروع به فیلم برداری میکند. سپس در فواصل زمانی مختلف دوربین بررسی و درصورت نیاز اصلاح کادر انجام می شود و سپس در پایان کار فیلم نهایی تدوین می شود.

تیم صبا مدیا با توجه به تجربه و دانش فنی خود در زمینه ساخت ویدئو های حرکت سریع یا تایم لپس آماده انجام سفارشات شما و تهیه فیلم های تایم لپس از پروژه های شما می باشد.

شما میتوانید برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید!

نمونه فیلم تایم لپس صنعتی

مراحل ساخت تایم لپس

قبل از شروع پروژه
مرحله بررسی و نصب
در مرحله اول ابتدا محل فیلم برداری بررسی و مکان یابی دوربین ها انجام خواهد شد. در صورتی که محل تصویربرداری در مکان سر پوشیده باشد، نیاز سنجی نورپردازی نیز انجام خواهد شد. سپس نور ها و دوربین مخصوص فیلمبرداری تایم لپس در محل مناسب نصب خواهد شد و شروع به فیلمبرداری خواهد کرد.
قبل از شروع پروژه
در حین انجام پروژه
بررسی و اصلاح کادر
در حین انجام پروژه و ضبط ویدئو در صورتی که نیاز به نصب دوربین های دیگر برای دریافت جزئیات بیشتر و یا تغییر مکان دوربین فعلی نیاز باشد انجام خواهد پذیرفت. این مرحله برای پروژه های طولانی مدت بصورت ماهانه بوده و هر ماه وضعیت دوربین ها چک می‌شود، از ویدئو ها بک آپ گرفته می شود و سپس ادامه کار انجام خواهد شد.
در حین انجام پروژه
پس از پایان کار
تدوین و ساخت کلیپ نهایی
پس از اتمام کار فیلم های ضبط شده توسط نرم افزار مربوطه استخراج می شود و پس از آن در مرحله تدوین صحنه های مهم کنار هم قرار گرفته و نور و رنگ تصویر اصلاح خواهد شد و خروجی نهایی بعد از تایید کارفرما تحویل خواهد شد.
پس از پایان کار

هزینه فیلمبرداری تایم لپس

هزینه ساخت تایم لپس های صنعتی و تبلیغاتی به عوامل متعددی بستگی دارد که کارشناسان صبا مدیا ابتدا این موارد را بررسی میکنند. در ادامه به این عوامل اشاره میکنیم.

دوربین

یکی از مهمترین پرامتر ها در قیمت گذاری تعداد دوربین و تجهیزات تصویر برای فیلمبرداری است. کیفیت تصویر دوربین های مورد استفاده صبا مدیا 4K می باشد.

نورپردازی

در فضاهای داخلی مانند سوله ها و… نور داخل سوله اهمیت به سزایی در کیفیت خروجی دارد. به همین خاطر درصورتی که نور داخل کم باشد، هزینه نورپردازی نیز به پروژه اضافه می شود.

وسعت فیلم برداری

وسعت زمانی و مساحتی ناحیه فیلم برداری یکی از مهم ترین عوامل قیمت گذاری ویدئو های تایم لپس می باشد. که تعداد روز و محدوده فیلم برداری مد نظر می باشد.

تدوین و جلوه های ویژه

یکی از بخش های مهم ساخت تایم لپس، تدوین آن می باشد. قطعا با تند کردن فیلم نتیجه دلخواه حاصل نمی شود و با بکار بردن تکنیک های تدوین این کار انجام می شود.

شما میتوانید برای دریافت قیمت و برآورد هزینه با ما تماس بگیرید!

سوالات متداول

این نوع پروژه ها هزینه دقیق و از قبل تعیین شده ای ندارند و بسته نوع دوربین، مدت زمان فیلمبرداری و… متفاوت می باشند.

ولی بطور کلی از ماهانه ۳ میلیون تومان میتوان قیمت گذاری کرد.

ما به کار خودمان مطمعن هستیم! به همین خاطر ۳۰ درصد هزینه پروژه را قبل از اجرا و هنگام نوشتن قرارداد دریافت میکنیم و ۷۰ درصد باقی مانده را وقتی پروژه به اتمام رسید، بهمراه لبخند رضایت شما، دریافت میکنیم.

با توجه به این که پروژه های فیلم برداری تایم لپس معمولا طولانی می باشد، هرچه زود تر از استارت پروژه باما تماس بگیرید بهتر است. اما حداقل شما باید ۳ روز زود تر از آغاز بکار پروژه باما هماهنگ کنید تا صحنه ای از دست نرود.

تدوین ویديو های تایم لپس بستگی به مدت زمان ویدئوی گرفته شده دارد ولی بطور کلی بین ۱ تا ۷ روز زمان بر است.

ماهیت این ویدئو ها بعنوان تیزر تبلیغاتی نیست. ولی میتوانید بعنوان بخشی از یک تیزر تبلیغاتی باشند و یا با تدوین مناسب یک تیزر تبلیغاتی از آنها ساخت. شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر از تیزر های تبلیغاتی به صفحه ساخت تیزر تبلیغاتی و ساخت تیزر صنعتی مراجعه کنید.

سوالی دارید ؟

اگر سوالی دارید که هنوز به جواب اون نرسیده اید و یا برای سفارش و مشاوره می توانید همین حالا با مشاوران صبا مدیا تماس بگیرید و با ما مشورت کنید.

چه کسانی به ما اعتماد کرده اند ؟

مقالات صبا مدیا

گروه تبلیغات
ابوالفضل

تیزر تبلیغاتی لوازم خانگی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

باتوجه به این که امروزه تعدد برند های تولید کننده و وارد کننده لوازم خانگی بسیار زیاد شده است، تیزرهای تبلیغاتی لوازم خانگی به عنوان ابزاری مهم در بازاریابی این صنعت، نقش بسیار مهمی در جذب مشتریان و افزایش فروش دارند. این تیزرها، با استفاده از ویژگی‌های جذابیت، اطلاعات کامل و ارزش افزوده، توانسته‌اند به

ادامه مطلب »
گروه تبلیغات
ابوالفضل

آیا تیزر های صنعتی به رشد کسب و کار کمک میکنند؟

در دنیای امروز، تبلیغات و بازاریابی اهمیت بسیاری در رشد کسب و کارها و شرکت‌ها دارند. یکی از ابزارهای موثر در تبلیغات، تیزر صنعتی است که به وسیله تصاویر و فیلم‌های کوتاه، جذابیت و اطلاعات مربوط به یک کارخانه را به مخاطبان منتقل می‌کند. اما آیا ساخت تیزر صنعتی واقعاً می‌تواند در رشد کسب و

ادامه مطلب »
گروه تبلیغات
ابوالفضل

روش‌های موفق برای فعالیت در شبکه‌های اجتماعی

تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی به عنوان یکی از روش‌های مهم تبلیغاتی در دنیای امروز، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در ادامه به بررسی استراتژی‌های موفق برای تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، فیسبوک، توییتر و لینکدین می‌پردازیم. البته قبل از این که به بررسی این موضوع به پردازیم باید بهتون بگیم که ما فرض

ادامه مطلب »