آژانس تبلیغاتی صبا مدیا

ساخت تیزر صنعتی در اصفهان | ساخت فیلم صنعتی در اصفهان | ساخت کلیپ صنعتی در اصفهان | فیلم برداری صنعتی کارخانه | تیزر تلویزیونی در اصفهان برای پخش شبکه تلوزیون صدا و سیما

آژانس تبلیغاتی صبا مدیا بهترین و تخصصی ترین گروه فیلم برداری و ساخت تیزر های تبلیغاتی و صنعتی در استان اصفهان. فیلمبرداری و تصویربرداری هوایی با هلیشات و هلی شات دوربین های حرفه ای در کارخانه کارگاه و نمایشگاه صنعتی از خدمات با قیمت ارزان و مناسب و با کیفیت و حرفه ای می باشد. ما تصاویر ویدئویی و فیلم و عکس را باکیفیت بسیار بالا به شما می دهیم. تحویل انواع کلیپ ها و فیلم ها با کیفیت حرفه ای FULL-HD HD 4K و فول اچ دی مناسب پخش تلویزیون و شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام و روبیکا ، روبینو ایتا و سروش.

ساخت فیلم و تیزر صنعتی در اصفهان

اهداف تیزر های صنعتی

معرفی صنعت

یکی از مهم ترین اهداف کلیپ های صنعتی معرفی صنعت مورد نظر می باشد. لازم به ذکر است جدا از اهداف تجاری، اهداف تبلیغاتی نیز به دنبال دارد.

اعتماد سازی

دیگر اهداف تیزر های صنعتی که بطور غیر مستقیم اعمال می شود اعتماد سازی مخاطبین نسبت به برند می باشد. چرا که وقتی تصویر کارخانه و افراد را می بیند حس اعتماد به او دست می دهد.

فیلمبرداری از کارخانه و شرکت

فیلم برداری و ساخت کلیپ از کارخانه ها و واحد های صنعتی موارد استفاده بسیار زیادی دارد. ساخت کلیپ برای نمایشگاه یکی از پرطرفدار ترین مورد های استفاده از این نوع تیزر ها می باشد. ساخت کلیپ های صنعتی از محیط کارخانه و شرکت علاوه بر این که پشتوانه بسیار بالای یک محصول را به مخاطب نشان میدهیم، اعتماد مشتری نسبت به برند هم میتواند حفظ و یا ایجاد شود.

طراحی و تولید فیلم های صنعتی موقعی ارزش پیدا می‌کند که یک برند قصد دارد خود و توانایی هایش را معرفی کند و با یک کلیپ به نمایش بگذارد. حالا هر چقدر این پتانسیل ها بهتر به نمایش گذاشته شود در فروش و مارکتینگ محصول تاثیر بیشتری خواهد داشت.

تیم صبا مدیا با توجه به تجربه و دانش فنی خود در برندینگ و ساخت فیلم و تیزر های صنعتی میتواند در رسیدن به این مهم به شما کمک کند.

فیلمبرداری صنعتی از کارخانه در اصفهان

شما میتوانید برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید!

نمونه کار فیلم صنعتی

برای مشاهده نمونه کار های بیشتر ما به کانال آپارتمون مراجعه کنید.
ساخت تیزر تبلیغاتی صنعتی در اصفهان

ساخت تیزر تبلیغاتی صنعتی

تیزر های تبلیغاتی صنعتی یکی از پر طرفدار ترین تیزر های صنعتی هستند. این نوع تیزرها جزو تیزر های تبلیغاتی به شمار می آیند ولی به دلیل این که برای معرفی محصولات صنعتی ساخته می شوند تیزر صنعتی نیز به آنها گفته می شود.

تیزر های صنعتی محدود به محصولات صنعتی کوچک نمی شوند و دستگاه های خیلی بزرگ در اندازه یک کانتینر تریلی رو هم پوشش میدهند. البته ساخت تیزر های تبلیغاتی برای این نوع دستگاه ها نیاز به تخصص و تجربه متناسب دارد.

تیم صبا مدیا با توجه به تجربه و دانش فنی خود در زمینه ساخت کلیپ های تبلیغاتی و تیزر های صنعتی میتواند در ساخت این نوع تیزر ها به شما کمک کند.

شما میتوانید برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید!

نمونه کار تیزر تبلیغاتی صنعتی

برای مشاهده نمونه کار های بیشتر ما به کانال آپارتمون مراجعه کنید.

تیزر و موشن گرافیک صنعتی معرفی محصول

تیزر و کلیپ معرفی محصول به سبک موشن گرافیک و استاپ موشن یکی از جدیدترین سبک های معرفی محصولات است که بخاطر هزینه پایین تر و جلوه بهتر این نوع پروژه ها نیز بسیار پر طرفدار است. این پروژه ها به خاطر این که نیاز به فیلم برداری، صحنه سازی، بازیگر و تجهیزات نور حرفه ای ندارد به مراتب هزینه بسیار کمتری نسبت به تیزر های تبلیغاتی صنعتی رئال دارد.

معمولا کارخانه ها و شرکت های بزرگ برای معرفی محصولات جدید خود و معرفی قابلیت های آن و همچنین آموزش استفاده از آن از این نوع تیزر و کلیپ ها استفاده میکنند. البته این نوع کار با توجه به غرابت آن به موشن گرافیک های فانتزی، ممکن است اگر توسط تیم حرفه ای انجام نشود سبک کار های فانتزی بخود بگیرد.

تیم صبا مدیا با توجه به تجربه و دانش فنی خود در زمینه ساخت تیزر و موشن گرافیک معرفی محصول صنعتی به شما کمک کند تا به بهترین نتیجه دستیابید!

ساخت تیزر معرفی محصول در اصفهان

شما میتوانید برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید!

نمونه کار موشن گرافیک صنعتی

برای مشاهده نمونه کار های بیشتر ما به کانال آپارتمون مراجعه کنید.

هزینه ساخت تیزر تبلیغاتی و صنعتی

هزینه ساخت تیزر های تبلیغاتی به عوامل متعددی بستگی دارد که کارشناسان صبا مدیا ابتدا این موارد را بررسی میکنند. در ادامه به این عوامل اشاره میکنیم.

دوربین فیلم برداری

یکی از مهمترین پرامتر ها در قیمت گذاری انتخاب دوربین و تجهیزات تصویر برای فیلمبرداری است که میتواند تفاوت قیمت تا ۳ میلیون تومان ایجاد کند.

صبا مدیا از دوربین های Canon , Sony و ARRI ALEXA استفاده میکند.

تصویربرداری هوایی (هلیشات)

هلی شات یا هلی کم یکی از تجهیزات تصویربرداری هوایی می باشد که برای برخی از پروژه های صنعتی مورد نیاز می باشد. تعرفه فیلم برداری هوایی بطور جداگانه محاسبه می شود و میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه تصویربرداری هوایی مراجعه کنید.

وسعت فیلم برداری

وسعت و کمیت فیلم برداری مهمترین فاکتور ارائه قیمت تیزر تبلیغاتی می باشد.

منظور از وسعت فیلم برداری، هم تعداد روز فیلم برداری مورد نظر می باشد می باشد و هم بزرگی فضای فیلم برداری مورد بحث می باشد.

تدوین و جلوه های ویژه

یکی از بخش های مهم ساخت تیزر و کلیپ صنعتی تدوین، جلوه های ویژه  و اصلاح رنگ است.

منظور از تدوین کنار هم چیدن ویدئو ها و صدا گذاری می باشد ولی جلوه های ویژه ساخت صحنه های مجازی و کامپیوتری است.

شما میتوانید برای دریافت قیمت و برآورد هزینه با ما تماس بگیرید!

سوالات متداول

این نوع پروژه ها هزینه دقیق و از قبل تعیین شده ای ندارند و بسته به انتظارات و نیاز ها متفاوت می باشد ولی بطور حدودی میتوان گفت از ۲ میلیون تومان تا ۲۰۰ میلیون تومان یک تیزر و کلیپ تبلیغاتی و صنعتی را میتوان برآورد کرد.

ما به کار خودمان مطمعن هستیم! به همین خاطر ۳۰ درصد هزینه پروژه را قبل از اجرا و هنگام نوشتن قرارداد دریافت میکنیم و ۷۰ درصد باقی مانده را وقتی پروژه به اتمام رسید، بهمراه لبخند رضایت شما، دریافت میکنیم.

زمان ساخت هر تیزر متغیر می باشد و زمان ثابتی ندارد. برای اطلاع از زمان دقیق ساخت تیزرتون میتونید با ما تماس بگیرید!

ولی بطور کلی تیزر های تبلیغاتی بین ۱۵ روز تا چند ماه و تیزر های صنعتی بین ۱ هفته تا ۱ ماه نیاز به زمان دارند.

از نظر فنی و تکنیک های ساخت تمامی تیزر ها و محصولات تولیدی ما از استاندارد های سازمان صدا و سیما فراتر هستند. ولی بهتر است قبل از ساخت بستر پخش تیزر رو انتخاب کنید تا بتونید بازدهی بهتری بگیرید، برای این مورد میتونید از کارشناسان ما کمک بگیرید.

یکی از مهمترین عامل در موفقیت یک تیزر تبلیغاتی سناریو و خلاقیت بکار رفته در تیزر تبلیغاتی می باشد که توسط تیم سناریو نویسی صبا با حضور بیزنس کوچ ها و روانشناسان تبلیغاتی این کار انجام میگیرد و سناریو خدمت شما ارائه می شود.

سوالی دارید ؟

اگر سوالی دارید که هنوز به جواب اون نرسیده اید و یا برای سفارش و مشاوره می توانید همین حالا با مشاوران صبا مدیا تماس بگیرید و با ما مشورت کنید.

چه کسانی به ما اعتماد کرده اند ؟

مقالات صبا مدیا

گروه تبلیغات
ابوالفضل

تیزر تبلیغاتی لوازم خانگی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

باتوجه به این که امروزه تعدد برند های تولید کننده و وارد کننده لوازم خانگی بسیار زیاد شده است، تیزرهای تبلیغاتی لوازم خانگی به عنوان ابزاری مهم در بازاریابی این صنعت، نقش بسیار مهمی در جذب مشتریان و افزایش فروش دارند. این تیزرها، با استفاده از ویژگی‌های جذابیت، اطلاعات کامل و ارزش افزوده، توانسته‌اند به

ادامه مطلب »
گروه تبلیغات
ابوالفضل

آیا تیزر های صنعتی به رشد کسب و کار کمک میکنند؟

در دنیای امروز، تبلیغات و بازاریابی اهمیت بسیاری در رشد کسب و کارها و شرکت‌ها دارند. یکی از ابزارهای موثر در تبلیغات، تیزر صنعتی است که به وسیله تصاویر و فیلم‌های کوتاه، جذابیت و اطلاعات مربوط به یک کارخانه را به مخاطبان منتقل می‌کند. اما آیا ساخت تیزر صنعتی واقعاً می‌تواند در رشد کسب و

ادامه مطلب »
گروه تبلیغات
ابوالفضل

روش‌های موفق برای فعالیت در شبکه‌های اجتماعی

تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی به عنوان یکی از روش‌های مهم تبلیغاتی در دنیای امروز، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در ادامه به بررسی استراتژی‌های موفق برای تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، فیسبوک، توییتر و لینکدین می‌پردازیم. البته قبل از این که به بررسی این موضوع به پردازیم باید بهتون بگیم که ما فرض

ادامه مطلب »