آژانس تبلیغاتی صبا مدیا

در مقاله قبل با عنوان روشهای انتشار تیزر تبلیغاتی به معرفی روشها‌ و انتشار تیزر های تبلیغاتی اشاره کردیم که به چهار روش مدرن در بستر اینترنت و وب اشاره شد که می توانید از طریق این لینک (چگونه تبلیغات خود را منتشر کنیم؟) مطالعه بفرمایید.

امروز در نظر داریم درباره دیگر روش‌های انتشار تیزر تبلیغاتی صحبت کنیم، که در این مقاله فقط به شبکه های اجتماعی می پردازیم.

شبکه های اجتماعی

حتماً وقتی صحبت از تیزر تبلیغاتی و نشر آن می شود شما به فکر بارگذاری ویدیو در صفحه اینستاگرام خود می افتید. یا حتی به این فکر می روید که در پیج های مختلف و پر مخاطب بارگذاری کنید تا جنبه تبلیغاتی داشته باشد و بتواند برای شما مخاطب بیاورد‌.

خوب اتفاقی غیر از این هم نمی افتد ولی فقط چند نکته مهم دارد!!!

نوع تیزر تبلیغاتی که شما می سازید اینکه قصد دارید در پیج خود برای مخاطبانی که شما را میشناسند بارگذاری کنید یا مخاطبانی که شما را نمی شناسند و مخاطب دیگر پیچ ها هستند و شما میخواهید از این روش آنها را جذب کنید متفاوت است.

مخاطبانی که در پیج شما هستند از برای بندی کسب و کار شما و نوع محصولات و برند شما اطلاع کافی را دارند. و شما می توانید در تیزر تبلیغاتی خود به سراغ اصل مطلب که برای مخاطبان شما که اطلاع قبلی از حوزه فعالیت شما دارند بروید و بازدهی بسیار زیادتری بگیرید.

اگر بخواهید تیزر تبلیغاتی برای افرادی که دنبال کننده شما نیستند یا در پیج های دیگر هستند تیزرتبلیغاتی آماده کنید قضیه کلاً فرق میکند! اول باید به شما بگوییم شخصی که یک پیج طنز را دنبال می کند، انتظار دیدن یک تیزر تبلیغاتی را ندارد و اگر ودآگاه با آن مواجه شود سریعاً اسکرول می‌کند و نادیده می‌گیرد. ولی همیشه اینطور نیست که شما می توانید با راه های مختلف از این کار جلوگیری کنید.

انتشار تیزر تبلیغاتی در اینستاگرام

۱. همسان سازی تیزر تبلیغاتی

در روش همسان سازی تیزر شما باید محتوایی شبیه به محتوای پیجی که در آن می خواهید تبلیغ کنید، داشته باشد. به طوری که مخاطب متوجه این نشود که این یک پست تبلیغاتی است و فکر کند که این نیز یک پست از دیگر پستهای این پیج است.

یا حتی میتوانید چند ثانیه اول ویدئو را شبیه به محتوای پیج آماده کنید و بعد از آن سراغ اصل مطلب با قالب دلخواه بروید.

حتی در پیج هایی که توسط بلاگر ها اداره می شوند اگر قرار است محتوای درج شود و تبلیغی صورت پذیرد بهتر است توسط شخص بلاگر این کار انجام شود به همان سبک پست های پیج و نیاز به هزینه گسترده برای ساخت تیزر تبلیغاتی در این زمینه ندارد زیرا بازدهی این روش بیشتر است.

یکی از روشهای موفق نیز همین روش است زیرا معمولاً دنبال کننده های یک بلاگر به آن شخص اعتماد دارند یا حداقل می توان گفت از دوستداران و هواداران آن شخص هستند و اگر پیشنهادی توسط این شخص مطرح شود احتمال این که دنبال کنندگان به این تبلیغ اعتماد کنند به مراتب بیشتر است.

۲. جذابیت خبری یا بصری تیزر تبلیغاتی

اگر تیزر محصول و یا خدمات شما جاذبه خبری داشته باشد و یا از جلوه ها و جذابیت های بصری در ابتدای کار ساخته شده باشد نیز میتواند موفق باشد.

اگر بخواهیم با یک مثال برای شما این کار را تعریف کنید باید مثال شرکت های فروش شامپو های ریزش مو را مثال بزنیم! گاهی اوقات شما در اکسپلور و یا در صفحه فید اینستاگرام خود یک پست با یک تیتر بزرگ که نوشته شده است داروی ریزش کشف شد به همراه عکس یک فرد تاس که کنارش تصویر یک سر پر مو در شده است را میبینید که نظر شما را به خود جلب می کند.

این پست های تبلیغاتی شکل خبری به خود می‌گیرند ولی در اصل این پست ها تبلیغاتی هستند.

برگذاری لایو اینستاگرام در اصفهان

یه نکته مهم

یک نکته بسیار مهم در انتشار تیزر های تبلیغاتی در سایزهای دیگر برای تبلیغات این است که حتماً از قبل مخاطب شناسی و رفتار شناسی مخاطبان خود را انجام دهید.

چارلی چاپلین جمله معروفی دارد که می گوید:

آنقدری که دیوار بیمارستان ها دعا کردن دیده اند عبادتگاه ها آن را ندیده اند. و یا تعداد بوسه هایی که فرودگاه به خود دیده است سالن های عقد و عروسی به خود ندیده اند.

یعنی اینکه شاید شما برای تبلیغ رژیم های لاغری نباید در پیج های سلامتی تبلیغ انجام دهید بلکه بهتر است در پیج هایی که درباره مد و زیبایی پست های مرتبط می گذارند تبلیغ انجام دهید. چرا که افرادی که به فکر مد و زیبایی هستند، می توانند مخاطب و مشتری هدف بهتری باشند.

وبسایت جریان یکی از بهترین پلتفرم های پیدا کردن صفحات شبکه های اجتماعی هستش که، دسته بندی موضوعی بهمراه تعداد فالوور ها، نرخ تعامل و دیگر اطلاعات پیج ها را در اختیار شما قرار میدهد.

خوب در این مقاله قصد داشتیم که روش های انتشار تیزر تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی را با شما در میان بگذاریم. امیدواریم که برای شما مفید بوده باشد. اگر قصد ساخت تیزر تبلیغاتی برای شبکه های اجتماعی ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرام خود را دارید می توانید با کارشناسان صبا مدیا صحبت کنید. یا همین طور شما می توانید برای مشاهده نمونه کار های تیزر تبلیغاتی در اصفهاننمونه کار های تیزر تبلیغاتی در اصفهان از این صفحه مشاهده کنید.

2 دیدگاه دربارهٔ «چگونه تیزر تبلیغاتی را در شبکه های اجتماعی منتشر کنیم؟»

  1. محسن محمدی

    ای کاش بیشتر توضیح میدادید
    الان که اینستاگرام فیلتر شده اصلا تبلیغات اونجا بدرد میخوره ؟

    1. ابوالفضل

      برای هر کسب و کاری متفاوته، میتونید برای مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *