آژانس تبلیغاتی صبا مدیا

امروز میخوایم راجع به بسترهای مختلف نشر تیزر و تبلیغات ویدیویی با هم صحبت کنیم.

هر موقع کسی فکر به ساخت تیزر تبلیغاتی و تبلیغات کسب و کار به صورت فیلم و ویدیو میکنه قطعاً این سوال توی ذهنش به وجود میاد که کجا میتونم این تبلیغات رو پخش کنم که البته سوال به جا و درستی هم هست.

وقتی بحث نمایش تیزرهای تبلیغاتی به میان میاد فکر همه به سمت تبلیغات تلویزیونی و پخش در تلویزیون و صدا و سیما با تعرفه و هزینه بسیار بالا میره. در صورتی که راه هایی با بازدهی بالا و هزینه به نسبت خیلی کمتر هم وجود دارد که در این مقاله می خواهیم به آنها بپردازیم.

انتشار تیزر با روش پیش نمایش ویدیویی

۱. پیش نمایش ویدیویی

شما تا به حال در وب سایت آپارات یا سرویس های اشتراک ویدیو کلیپ یا فیلمی که میخواستید را تماشا کرده اید،حتماً قبل از شروع ویدیو شما یک تیزر تبلیغاتی چند ثانیه ای را به اجبار مشاهده کرده اید و بعد از گذشت چند ثانیه توانسته اید ویدیو موردنظرتون رو تماشا کنید. باید خدمت شما عرض کنم که اولین و بهترین روش انتشار ویدیو تبلیغاتی به صورت هدفمند همین روش می باشد. چرا که شما می توانید انتخاب کنید که تیزر تبلیغاتی شما روی ویدیو هایی با موضوعات مورد نظر شما نمایش داده شوند و فقط به مخاطب هدف خودتان ویدیو را نشان دهید. هزینه اجرای این تبلیغات نیز بسیار به صرفه و به صورت هر بازدید محاسبه می شود.

انتشار تیزر با روش ویدیوی پاپ آپ

۲. تبلیغات ویدیوی پاپ آپ

حتماً شما هم موقع وصل شدن فیلتر شکن تون یک تبلیغ ویدیویی رو میبینید. این تبلیغات به اجبار به شما نشون داده میشه ولی ممکنه در حین دیدن تبلیغ روی دکمه پایین ویدیو کلیک کنید و از اون صفحه هدف بازدید کنید. این مدل تبلیغات هم هزینه به نسبت پایین تری نسبت به صدا و سیما دارد. و نحوه محاسبه هزینه این مدل تبلیغات به صورت نمایش می باشد. یعنی به ازای هر یک نفر که تبلیغ شما را ببیند هزینه ای از شما دریافت می شود.

پخش تیزر با روش اسموتی

۳.‌ تبلیغات اسموتی

تبلیغات اسموتی به این صورت است که شما یک ویدیو ۳۰ ثانیه با قابلیت کلیک و تعریف دکمه کال تو اکشن در میان مطالب وب سایت ها نمایش داده میشود. امکان تعریف کلمات کلیدی در تنظیمات مخاطبین این امکان را به شما می‌دهد که در مطالب مرتبط با کلمات شما تبلیغ نمایش داده شود. البته این محصول تبلیغاتی فقط توسط شرکت تبلیغاتی طاووس اجرا میشود.

یکی از ویژگی‌های مثبت این مدل تبلیغات نحوه قیمت گذاری اینهاست. شما میتوانید هم برای هر بازدید هزینه بدهید یا به ازای هر کلیک هزینه بدهید به این صورت که به طور میانگین برای هر بازدید بین ۱۵ تا ۳۰ تومان هزینه می کنید که به مخاطبین نشان داده شود یا به ازای هر کلیک بین ۵۰۰ تا هزار تومان هزینه میکنید.

پخش تیزر با روش نوتیف ویدئویی

۴. نوتیف ویدئویی

اگر دقت کرده باشید در بعضی از اوقات هنگام بازدید از سایت های مختلف گوشه سمت راست یا چپ وبسایت یک ویدیو در ابعاد خیلی کوچک بصورت بیصدا در حال پخش شدن میباشد. این ویدیوها به صورت نوتیف در کنار مرورگر هستند و کاربر می تواند با کلیک روی این ویدیو این ویدیو را از حالت بی صدا به صدا دار تغییر دهد. تبلیغات نوتیس ویدیوی نوعی تبلیغ است که از طریق آن می‌توان با حضور مخاطبان در وب‌سایت‌های نمایش دهندگان به بازدیدکنندگان پیغامی حاوی متن و ویدیو و دکمه کال تو اکشن ارسال کرد که بهتر است بگوییم این محصول هم برای اولین بار در ایران توسط تیم تبلیغاتی طاووس اجرا میشود. از محاسن این مدل تبلیغ امکان قیمت گذاری منعطف می باشد که شما می توانید هم به ازای هر نمایش و یا به ازای هر کلیک هزینه بپردازید و نحوه محاسبه قیمت این مدل تبلیغ هم مانند روش قبل می باشد.

در این مقاله سعی کردیم به صورت کاملا مختصر چند روش تبلیغات ویدیویی رو به شما معرفی بکنیم و قطعاً در مقالات بعدی روش های به روز ترین رو به شما معرفی خواهیم کرد.

اگر در فرایند تبلیغات تون نیاز به یک تیزر تبلیغاتی یا یک بنر ویدیویی دارید می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از صبا مدیا کمک بگیرید.

2 دیدگاه دربارهٔ «روش های انتشار تیزر تبلیغاتی»

    1. ابوالفضل

      قطعا روش های متفاوت تری هست ولی ما در این مقاله فقط همین چند مورد رو بررسی کردیم.
      حتما در مقاله های بعد به بقیه روش ها اشاره میکنیم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *