آژانس تبلیغاتی صبا مدیا

مشاهده و دانلود نسخه با کیفیت

با توجه به فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و ولادت آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و نیمه شعبان گروه سرود رهروان ولایت دولت آباد اصفهان اقدام به آماده سازی نماهنگ برای لبخند کرده است.

همینطور پویشی با نام برای لبخند در برنامه تلویزیونی کوچه های باران راه اندازی شده است، که در این پویش قرار است هر کس با توجه به توان خود یک کار خیری را به نیت فرج آقا امام زمان انجام دهد و لبخندی بر روی لب یک نفر بیافریند.

با در نظر گرفتن این پویش و میلاد با سعادت آقا امام زمان عج گروه سرود رهروان ولایت برای اینکه لبخند بر روی لب کودکان بی سرپرست بیاورد با تدارک دیدن جشنی در خانه آرمان حضور یافت و این جشن باشکوه را برای کودکان بی سرپرست آرمان اجرا کرد و از این کار نماهنگ برای لبخند ساخته شده است.

همینطور پیامبر اسلام ص می فرمایند :

إنّ في الجَنّةِ دارا يقالُ لَهادارُ الفَرَحِ، لا يَدخُلُها إلاّ مَن فَرَّحَ الصِّبيانَ.

همانا در بهشت سرایی است به نام دار الفرح كه تنها كسانی به آن در آیند كه كودكان را شاد كنند.

از میان چندین عامل موثر در شکل گیری شخصیت کودکان، شادابی و طراوت از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. زیرا نهال نوپای کودک نیازمند محیطی متناسب و فضایی مطبوع برای پیشرفت و تکامل است. در این شرایط است که مسیر تربیت، آسان و روان خواهد شد و رشد واقعی در زمینه های گوناگون محقق خواهد شد. طبیعتا رفتاری که سرشار از محبت باشد و شادمانی ریشه ای را برای قلب کوچک او به همراه داشته باشد، زمینه ساز شکل گیری شخصیتی پرمحبت و پرانگیزه خواهد بود. به همین جهت می توان چنین نتیجه گرفت که آینده درخشان جامعه ما در گرو اخلاق خوش ما با کودکانمان است . سیره و رفتار دائمی پیامبر خدا نشان می دهد که آن حضرت اهمیت ویژه ای برای شادی و شادابی کودکان در نظر داشته است. آن هم نه فقط کودکان خانه خود بلکه همه کودکانی که در جامعه او مشغول زندگی بوده اند.

امید است با این کار توانسته باشیم لبخندی بر روی لب این کودکان آورده باشیم.

شما هم برای این که به پویش برای لبخند بپیوندید میتوانید به وبسایت مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست آرمان مراجعه کنید و از این طریق کمک مالی و … انجام دهید. همچنین میتوانید کمک های مالی خود را به شماره کارت خانه آرمان واریز نمایید.

شماره کارت خانه آرمان
۴۵۸۶ – ۹۵۷۴ – ۳۳۷۹ – ۶۱۰۴

تیزر این نماهنگ رو هم میتونید اینجا مشاهده کنید.

2 دیدگاه دربارهٔ «نماهنگ برای لبخند»

    1. ابوالفضل

      داخل اینترنت خانه آرمان رو سرچ کنید براتون همه اطلاعاتشون رو میاره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *