آژانس تبلیغاتی صبا مدیا

در این مقاله میخواهیم درباره شناخت و معرفی ساختار های یک تیزر تبلیغاتی برایتان بگوییم. بهتر است قبل از شروع این مقاله توضیح بدهیم که لزوم دانستن این موضوع چیست؟

ممکن است هنگامی که شما برای ساخت یک تیزر تبلیغاتی ایده ای به ذهنتان میرسد به این فکر می افتید که باید ان را عملی کنید. ولی اینطور نیست و تازه کار شروع شده. شما غیر از نیاز سنجی و بررسی مخاطب و … به آشنایی با انواع مختلف تیزر های تبلیغاتی و ساختار آنها نیاز دارید.

برای اینکه فروش خوبی داشته باشیم چه راه کار هایی وجود دارد و باید چه کار هایی انجام بدهیم؟

ما برای اینکه فروش بیشتر و خوبی داشته باشیم باید خودمان رو کامل به مشتری بشناسانیم. اما برای این کار روش های گوناگون و مختلفی وجود دارد که هر کس با توجه به هدف و بودجه خود باید روشی برای معرفی انتخاب کند.

یکی از بهترین و تاثیر گزار ترین روش ها برای معرفی ساختن تیزر های تبلیغاتی و پخش آن در رسانه ها ی پر مخاطب است.

ما میخواهیم به شما بگوییم که چگونه می شود یک تیزر عالی و یک تیزر معمولی را از هم تشخیص دهیم.

انواع و قالب تیزر های تبلیغاتی

خب همانطور که گفتیم برای ساخت یک تیزر، اول باید ایده ای را با توجه به بودجه و نوع کسب و کار در نظر بگیریم و بعد آن را روی کار بیاوریم و عملی کنیم. بعد از انتخاب ایده مورد نظر، نگارش سناریو انجام خواهد شد

در نگارش سناریو باید موارد زیر را مورد توجه خود قرار دهید :

• جزئیات و خصوصیات خدمات و محصول

• بررسی جامعه و سلیقه مشتریان و مخاطبین

• آشنایی کامل با بازار کسب و کار

برای داشتن یک تیزر تبلیغاتی عالی و موفق، باید یک قالب مناسب خدمات و محصول ، برای ساختن تیزر تبلیغاتی خود با توجه به نوع کسب و کار انتخاب کنیم.

شما میتوانید برای مشاوره و گرفتن راهنمایی از این موضوع که چه نوع تیزری. نیاز دارید و یا بررسی مخاطبان و… از مشاوران گروه صبا مدیا استفاده کنید. به این منطور میتوانید با ما تماس بگیرید و یا به صفحه ساخت تیزر تبلیغاتی و صنعتی در اصفهان مراجعه کنید.

در کل تیزر های تبلیغاتی به دو دسته تقسیم می شوند:

• تیزر های تبلیغاتی و صنعتی خطی

• تیزر های تبلیغاتی و صنعتی غیر خطی

 تیزر های تبلیغاتی صنعتی خطی

تیزر های تبلیغاتی خطی به تیزر هایی گفته می شود که سناریو و هدف اصلی آن ها برای معرفی محصول، خدمات و کسب و کار است. این تیزر ها از جمله تیزر های تبلیغاتی هستند که مدت طولانی دارند که دارای معرفی کامل محصول، کاربرد و ویژگی آن است،که علاوه بر توضیح و معرفی کامل،از افراد معروف و مشهور از جمله بازیگران و مجریان تلویزیون برای معرفی محصول و خدمات خود استفاده می کنند.

تیزر های تبلیغاتی صنعتی غیر خطی

تیزر های تبلیغاتی غیر خطی تیزر هایی هستند که با یک سناریو ی خاص به دنبال معرفی محصول و جذب مشتری میباشد. که معمولا این نوع از تیزر ها به صورت غیر مستقیم خدمات و محصولات خودش را به بیننده ارائه می دهد؛ تیزر های تبلیغاتی غیر خطی بر عکس تیزر های تبلیغاتی خطی، مدت کوتاه تری دارد و بیشتر روی هدف و پیام آن کار می شود تا بتواند پیام اصلی آن را به بیننده برساند. که این نوع از تیزر معمولا برای ساخت برند استفاده می شود و از نظر هنری دارای اهمیت بسیار است.

برای ساخت یک تیزر عالی و موفق اول باید یک هدف مشخصی را در رابطه با نوع محصول و کسب و کار در نظر بگیرید و تا با توجه به بودجه خود و توضیحات بالا یک تیزر موفقی داشته باشید.

شما می‌توانید برای سفارش تیزر تبلیغاتی و صنعتی در اصفهان با مشاوران صبا مدیا تماس بگیرید و یا به صفحه ساخت تیزر تبلیغاتی و صنعتی در اصفهان مراجعه کنید و اطلاعات بیشتر کسب کنید. همچنین درصورتی که نیاز یه تصویر برداری هوایی با انواع درون در اصفهان دارید جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه تصویربرداری هوایی در اصفهان مراجعه کنید.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشه، اگر نظر یا سپالی راحع به این مطلب دارید لطفا از قسمت نظرات برای ما ارسال کنید.

4 دیدگاه دربارهٔ «آیا با ساختار یک تیزر تبلیغاتی آشنا هستید؟»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *