آژانس تبلیغاتی صبا مدیا

قطعا با یکی از بزرگترین شرکت های تولید کفش در جهان با نام New Balace آشنا هستید! این شرکت در چند ماه اخیر یک کمپین تبلیغاتی بزرگ به همراه یک تیزر تبلیغاتی حرفه ای در اروپا راه اندازی کرد که به نتایج قابل تاملی دست یافت.

این کمپین با نام RunLock که مخفف Run To Unlock World به معنی «بدوید تا جهان را قفل گشایی کنید» توسط شرکت تبلیغاتی Mullenlowe Group راه اندازی شد که بینندگان و مخاطبین را به دریافت جوایز ذهنی و فیزیکی تشویق می کرد.

این کمپین که در سراسر بریتانیا، آلمان و فرانسه به صورت زنده اجرا می شود، بر اساس این بینش ساخته شده است که هر کسی، صرف نظر از توانایی و پیشینه، می تواند قفل جوایز فیزیکی و ذهنی با با دویدن باز کند.

این خلاقیت در سراسر D/OOH و سپس توسط تیزر تبلیغاتی این کمپین در سامانه های پخش ویدیوهای آنلاین و شبکه های اجتماعی اجتماعی، و همچنین نمایشگر دیجیتال پخش شد. کمد های قفل دار شرکت نیوبالانس به‌عنوان استعاره‌ای بصری برای پاداش‌هایی است که می‌توان از طریق دویدن آن را باز کرد. این موتیف جذابیت ایجاد می‌کند و مکانیک فعال‌سازی منحصربه‌فردی است که می‌تواند در کانال‌های ارتباطی و نقاط تماس برند، مستقیماً تا خرده‌فروشی استفاده شود.

تیزر تبلیغاتی کمپین رانلاک شرکت نیوبالانس که از رسانه ها پخش شد در قسمت پایین برای شما به اشتراک گذاشته ایم که میتوانید مشاهده کنید.

کمپین سراسری اروپا، که توسط Hypebeast یک هفته قبل از راه‌اندازی به نمایش گذاشته شد، بر اساس موضوع “runlock” با مشارکت Strava و راه‌اندازی 30 کیلومتر در 30 روز به چالش کشیده شد. دوندگان برای باز کردن شانس بردن جوایز، از جمله ورود به مسابقه دو ماراتن شهر نیویورک 2023، جلسات تمرینی سفارشی از جانب قهرمان بریتانیایی ماراتن، جانی ملور، و مجموعه ای از کفش ها و پوشاک نیوبالنس برای دویدن در 30 روز به چالش کشیده می شوند.

آژانس تبلیغاتی صبا مدیا نیز از چند تیم تولید محتوا، سناریو نویس و کارگردانی برای ساخت کمپین های تیزر های تبلیغاتی استفاده می کند. شما میتوانید برای سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی در اصفهان با مشاوران ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت نمایید.

این کمپین بر اساس تبلیغات اکتبر کفش‌های دویدن شهری آنها (Fresh Foam X 1080 V12)، کفش‌های دویدن دنباله‌دار (Hierro v7) و پیشنهاد جدید آنها (Fresh Foam More v4) است. دوندگان برای کشف موارد بیشتر در newbalance.co.uk/runlock به چالش کشیده می شوند.

سوری پاتل، شریک مشتری در Mediahub گفت: “Runlock” به طرز فکری که بسیاری از ما در این زمان از سال در آن قرار داریم، می پردازد.

در فعال کردن Runlock، ما به دنبال دوندگان از همه نوع هستیم. رسیدن به دنیای فیزیکی و دیجیتالی که در آن دویدن و پلتفرم هایی را که آن را به یک عادت تبدیل می کند، کشف می کنند. استفاده از دوندگان معتبر روزانه در سراسر اروپا در دنیای واقعی و از طریق Strava، پلتفرمی که همه آنها را به هم متصل می کند. دویدن منظم، 30 کیلومتر دویدن در 30 روز بسیار قابل انجام است. بنابراین زمان بسیار خوبی برای دویدن برای باز کردن پاداش‌های دویدن با New Balance است.”

بهترین کمپین تبلیغاتی جهان - کمپین تبلیغاتی نیوبالانس

Claire Hollands، مدیر عامل MullenLowe گفت: “بنابراین اغلب کمپین های ورزشی در مورد عملکرد هستند. ما مردم را می بینیم که از کوه ها می دوند یا از ساختمان ها بالا می روند، حتی اگر این برای اکثر ما واقعیت ندارد. با این کمپین می خواستیم کاری متفاوت انجام دهیم. ما می‌خواستیم همه را تشویق و توانمند کنیم که دونده شوند. این یکی از در دسترس ترین ورزش ها است و فواید جسمی و روحی فوق العاده ای دارد. هدف اصلی این کمپین این است که افراد بیشتری آن‌ها را تجربه کنند.»

برونو لاروکو، مدیر بازاریابی EMEA، New Balance گفت: «برای ما آسان است که پاداش های دویدن را فراموش کنیم و احساس کنیم که جامعه خود را در ماه های سردتر زمستان از دست داده ایم، زمانی که در واقع دوره ای است که ما مزایای هر دوی این موارد را احساس می کنیم. بیشترین. پاداش‌ها برای کسانی که می‌دوند به‌عنوان یادآوری پاداش‌های جسمی و روحی دویدن، صرف نظر از فصل یا انگیزه‌های مختلف، به همه دوندگان عمل می‌کند. این با چالش New Balance Strava همراه است که یک چالش جامعه فراگیر را برای شرکت در آن ارائه می دهد.

سارا چتفیلد، کارگردان شرکت Kode می‌گوید: چه در یک مسیر جنگلی، در کنار دریاچه‌ای بادخیز یا از میان بتن شهر بدوید، تجربه بسیار متفاوتی است. اما مهم نیست که بازیگران ما کجا را برای دویدن انتخاب می کنند، آنها با روایت اصلی انسانی از دویدن به هم گره خورده اند. در ابتدا، همانطور که خود را روان می کنند و آماده می شوند، اندورفین آنها در وسط قرار می گیرد و سپس قدرت اراده محض مورد نیاز برای ادامه دادن زمانی که آنها در آستانه شکست هستند. سپس این صحنه‌ها را با استوری‌بوردهای انتقالی و برش‌های مسابقه به هم پیوند زدم تا سه دونده را به هم پیوند دهم و نشان دهم که همه آنها در یک سفر چگونه هستند. این به دونده‌های بالقوه نشان می‌دهد که هر نوع دونده‌ای که باشید، پاداش برای گرفتن آن وجود دارد.

برای مشاهده این مقاله به زبان اصلی به وبسایت شرکت Mullenlowe Group مراجعه کنید.

3 دیدگاه دربارهٔ «بررسی کمپین تبلیغاتی RunLock از شرکت NewBalance»

  1. فهیمه راستکار

    لطفا بیشتر مطالب این طوری بگذارید که بتونیم مطالعه کنیم و استفاده کنیم
    خیلی عالی بود
    متشکر

  2. علی جالوس

    این که منبع اصلی رو هم گذاشتید کار پسندیده ای کردید.
    قیمت تیزر های شما چنده ؟

    1. ابوالفضل

      سلام
      نظر لطف شماست
      برای اطلاع از قیمت ها و برآورد پروژه شما میتوانید با ما تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *