آژانس تبلیغاتی صبا مدیا

ساخت بهترین تیزر تبلیغاتی در اصفهان

اگر قبل از این که شرکت بیمه Budget Direct رو به شما معرفی کنیم شما تیزر این شرکت رو ببینید کاملا بهت زده و در تعجب میمونید. این تیزر که از دیدگاه این شرکت به عنوان بهترین تیزر تبلیغاتی سال Budget Direct نام گرفته است زیرا این تیزر تبلیغاتی موفق توانسته است مخاطبین زیادی را به خود جذب کند و باعث سود آوری چند برابری شرکت شده است.

اگر بخواهیم این تیزر تبلیغاتی رو برای شما توضیح بدیم باید بگیم که: دمنده برگ منفور که توسط یک باغبان غیور آخر هفته اداره می شود، ستاره کمپین جدید شرکت بیمه استرالیایی Budget Direct است.

این کمپین که توسط شرکت تبلیغاتی MullenLowe ایجاد شده است، آخرین قسمت از بیمه‌گر سال استرالیا است که چندین جایزه را برنده شده است و شاهد بازگشت شخصیت‌های Sarge، Jacs و Chief و شعار «بیمه حل شد» است.

کمپین سرگرم کننده شاهد بازگشت شخصیت ها برای بررسی محصولات بیمه گر است. شخصیت Sarge در سال 2018 معرفی شد و جایگزین شخصیت بسیار محبوب کاپیتان ریسکی، یک شجاع مستعد تصادف شد که از سال 2015 چهره تبلیغاتی Budget Direct بوده است. Budget Direct برای خلق خلاقیت های جذاب و سرگرم کننده که مورد تحسین مخاطبان قرار می گیرد، شهرت پیدا کرده است.

آژانس تبلیغاتی صبا مدیا یکی از تولید کنندگان و ساخت بهترین تیزر های تبلیغاتی در اصفهان است که شما میتوانید برای مشاهده نمونه کار های تیزر تبلیغاتی از این صفحه بازدید کنید و یا برای سفارش و یا مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مشاهده بهترین تیزر تبلیغاتی بزرگ ترین شرکت بیمه اروپا

بهتره به جای معرفی و صحبت کردن راجع به موضوع، بریم ویدئوی مذکور رو ببنیم! ما این ویدئو رو ترجمه، دوبله و یا زیرنویس گذاری نکردیم که شما بتونید هرچه بهتر و دقیق تر این ویدئو رو درک کنید.

 

جاناتان کر، مدیر ارشد رشد بودجه دایرکت گفت: «در سالی که احتمال دارد استرالیایی‌ها به دنبال بهترین ارزش ممکن از سوی بیمه‌گر خود باشند، می‌خواستیم به همه یادآوری کنیم که ما برنده‌ترین بیمه‌گر استرالیا باقی می‌مانیم.»

«Budget Direct برنده‌ترین بیمه‌گر استرالیا است – این موضوع امروز مجدداً تأیید شده است زیرا می‌توانیم با افتخار اعلام کنیم که بیمه‌گر سال 2023 Canstar به ما اعطا شد. این دو سال متوالی است که جایزه برتر Canstar را از آن خود می کند و اکنون شش سال به عنوان بیمه گر سال مجله مانی است.

این تبلیغ توسط MullenLowe با تولید Goodoil، Rattling Stick، Blockhead و Sonar Music ساخته شده است. این برنامه در تلویزیون، BVOD، سینما، OOH، رادیو و کانال های آنلاین اجرا شد.

به شما پیشنهاد میکنیم برای آشنایی بیشتر با بهترین کمپین های جهان از دیگر مقالات ما در قسمت وبلاگ سایت دیدن فرمایید تا بتوانید برای اجرای یک کمپین تبلیغاتی موفق و ساخت بهترین تیزر تبلیغاتی بهترین تصمیم را بگیرید.

صبا مدیا با بیش از چند سال فعالیت در حوزه ساخت تیزر های تبلیغاتی و صنعتی توانسته است در زمینه برندینگ و اجرای کمپین های تبلیغاتی موفق باشد و موجب رشد و پیشرفت مشتریانش شود. شما میتوانید برای ساخت بهترین تیزر تبلیغاتی خود با ما تماس بگیرید و یا برای مشاهده نمونه کار های تیزر تبلیغاتی به این صفحه مراجعه کنید و یا با ما تماس بگیرید و از کارشناسان ما مشاوره رایگان دریافت کنید.

1 دیدگاه دربارهٔ «بهترین تیزر تبلیغاتی شرکت بیمه Budget Direct»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *