آژانس تبلیغاتی صبا مدیا

اگر در حوزه فیلم و عکس اطلاعاتی هرچند کم داشته باشید قطعا با برند گوپرو که دوربین های ورزشی و کوچک رو میسازه آشنا هستید. شرکت گوپرو، سازنده دوربین های جهان که دوربین های تقریبا همه کاره ای رو تولید میکنه و تولیدکننده برخی از جذاب‌ترین محتوای امروزی است که چشم‌انداز بازاریابی برند را برای توانمندسازی نسلی از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان حرفه‌ای برای ثبت، ایجاد و اشتراک‌گذاری دیدگاه‌های منحصربه‌فرد GoPro با جهان داره. در سال 2009، این شرکت از معرفی دوربین‌های GoPro HD HERO خود به عنوان سکوی راه‌اندازی برای این استراتژی اجتماعی استفاده کرد و یک شبکه توزیع محتوای قابل اشتراک‌گذاری و همیشه روشن ایجاد کرد. دلیل انتخاب عنوان hero برای محصولات به این جهت بود که قصد انتقال پیام « از خودت یک قهرمان بساز» بود. اکوسیستم اجتماعی GoPro، متشکل از کانال‌های رسانه‌های اجتماعی و کمپین‌های تلویزیونی مارک‌دار، و توسط مشتریان و بینندگان آن، طراحی شده است تا آگاهی، هدف و فروش محصولات GoPro را افزایش دهد و زمینه را برای یک شبکه توزیع محتوا در آینده فراهم کند.

اگر نیاز به دوربین های گوپرو برای فیلم برداری و یا عکاسی جهت ساخت تیزر های تبلیغاتی و صنعتی دارید میتوانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید و از ما کمک بخواهید. ما همراه شما هستیم.

تمایز گوپرو با بقیه رقبا

به عنوان تمایز از اکثر شرکت‌هایی که کمپین‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی برندشان معمولاً شامل پیام‌های خلاقانه فصلی یا موقتی مرتبط است، GoPro رویکرد متفاوتی را در پیش گرفت و مجموعه‌ای از کمپین‌های همیشه فعال را ایجاد کرد که هر کدام بر روی بخش‌های مختلف مشتریان متمرکز بودند تا چرخه‌ای با فضیلت را تقویت کند. ضبط، ایجاد و به اشتراک گذاری محتوا. این شرکت از مشتریان خود استفاده کرد تا با سرگرم کردن مخاطبان رو به رشدی از مشتریان بالقوه با داستان‌های جذاب، همه‌جانبه و آرزویی، آگاهی از GoPro را افزایش دهد. امروزه، این کمپین‌های همیشه فعال رسانه‌های اجتماعی، ستون فقرات بازاریابی برند مصرف‌کننده آنلاین GoPro، تعامل و حفظ مشتری، و استراتژی‌های توزیع محتوا در حال ظهور هستند. مهمتر از همه، این استراتژی گوپرو را قادر می سازد تا یک جامعه اجتماعی را توسعه دهد که یکی از درگیرترین جوامع در جهان است و این شرکت را به عنوان پیشرو در استفاده از رسانه های اجتماعی به عنوان یک پلت فرم بازاریابی یکپارچه برای رشد به جای رسانه ای برای حمایت از فصلی و فصلی معرفی کرده است.

مسابقات و کمپین های فعال شرکت گوپرو

دیگر دستاورد های این چالش ها

هر روز، GoPro چندین مصرف کننده را از طریق مسابقات محتوا می شناسد و به آنها پاداش می دهد. فیلم GoPro از برنده در برنامه‌های آنلاین نمایش داده می‌شود و برای مخاطبان جهانی در GoPro.com، یوتیوب، فیس‌بوک، توییتر، گوگل پلاس و اینستاگرام توزیع می‌شود. پس از انتخاب، برندگان محتوا برای فرصت‌های مجوز برای نمایش در برنامه‌های بازاریابی و توزیع محتوا GoPro فراتر از رسانه‌های اجتماعی که مشوق‌های پولی مانند تبلیغات چاپی، تبلیغات تلویزیونی و مجوز توزیع محتوا ارائه می‌شوند، واجد شرایط هستند.

GoPro علاوه بر برنامه‌نویسی روزانه مبتنی بر محتوا، قرعه‌کشی محصولات روزانه بسیار تحسین‌شده‌ای را برای ایجاد تعامل بیشتر برای مشتریان فعلی و کاربران بالقوه GoPro ایجاد کرد. نیک وودمن، بنیانگذار و مدیرعامل GoPro، برای زنده کردن این رقابت دوگانه و استراتژی تبلیغاتی، چندین پلتفرم کمپین ساده را طراحی کرد: هر چیزی که می‌سازیم – برای افرادی که هنوز صاحب GoPro نشده‌اند اما می‌خواهند فرصتی برای برنده شدن داشته باشند، قرعه‌کشی روزانه انجام می‌شود. ایجاد شده است که به موجب آن هر روز، یک برنده به طور تصادفی انتخاب شده 1 از هر محصول ساخته شده توسط GoPro دریافت می کند. برندگان هر روز در برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی GoPro اعلام می‌شوند – هر چیزی که می‌سازیم. امروزه، ده‌ها هزار نفر هر روز وارد قرعه‌کشی در GoPro.com می‌شوند، بسیاری از شرکت‌کنندگان هر روز هفته‌ها وارد می‌شوند و باعث افزایش تبلیغات شفاهی، علاقه برند و تولید سرنخ می‌شوند.

سخن آخر

امروزه صدها مشتری بهترین عکس‌ها و ویدیوهای خود را به GoPro.com ارسال می‌کنند تا فرصتی برای حضور در اینجا را داشته باشند. این شرکت‌کنندگان همچنین واجد شرایط انتخاب در سایر دارایی‌های بازاریابی GoPro مانند برنامه‌نویسی عمومی آنلاین، تبلیغات چاپی، بیلبوردها و بسته‌بندی محصول هستند. توزیع ویدئو و تلویزیون – برای مشتریانی که لحظات واقعاً شگفت‌انگیزی را با دوربین‌های GoPro خود ثبت می‌کنند، GoPro این فرصت را ارائه می‌دهد که در توزیع ویدیو از طریق کانال یوتیوب، تبلیغات تلویزیونی و سایر کانال‌های توزیع ویدیو مانند Virgin America و Xbox نمایش داده شوند. تقریباً همه ویدیوهای یوتیوب GoPro یا توسط خود مشتریان تولید شده و توسط GoPro مجوز دارند، یا با همکاری مشتریان، ورزشکاران تحت حمایت و تیم‌های تولید رسانه GoPro تولید شده‌اند. نتایج: هر روز، مخاطبان آنلاین GoPro با هزاران مشترک جدید افزایش می‌یابد و برنامه‌نویسی محتوای مشتری محور تعامل بسیار بالایی دریافت می‌کند. علاوه بر این، اشتیاق باورنکردنی به نام تجاری، چرخه فضیلت مندی از اشتراک محتوا را تحریک می کند.

خوشحال میشیم نظرتون راجع به این مقاله رو بدونیم. پس لطفا در قسمت نظرات این مطلب نظر خودتون رو بنویسید.

2 دیدگاه دربارهٔ «مسابقات و چالش های تبلیغاتی گوپرو»

    1. ابوالفضل

      از طریق صفحه اصلی سایت گوپرو میتونید لینک ثبت نام چالش ها رو ببینید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *